2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Kayıt yenileme işlemleri 10-14 Şubat 2014 tarihleri arasında yapılacaktır. İkinci Öğretim öğrencileri ile normal öğrenim süresini aşan Normal Öğretim öğrencilerinin harç yatırma işlemleri 10-14.02.2014 tarihleri arasında Vakıfbank şubelerinden ve Vakıfbank internet şubesinden yapılabilecektir.

Öğrencilerimiz ders kayıtlarını internet üzerinden Öğrenci Bilgi Sistemlerine (OBİS) erişerek (http://obs.aku.edu.tr/oibs/ogrenci) yapacaklardır. İnternet ortamında ders kaydını tamamlayan öğrencilerimiz, kayıtlarını kesinleştirerek 2 nüsha çıktı alacaklar ve danışman onaylarını şahsen 17.02.2014 Pazartesi saat 17:00’ye kadar yapacaklardır. Danışmana imzalattırılan ders kayıt formunun bir nüshası öğrencide diğer nüshası da danışmanlarında kalacaktır. Öğrencilerimiz başka bir öğrenci adına ders kaydı ve danışman onayı yaptıramazlar.

17.02.2014 Pazartesi saat 17:00’den sonra ders kayıt ve danışman onayı yapılmayacaktır. Bu tarihten sonra kayıt yenileme ancak mazeretlerini belgelemeleri kaydı ile “Birim Yönetim Kurulu” nun mazeretini uygun görmesi halinde gerçekleştirilebilecektir.

“Alandışı Seçmeli Ders” alması gerekenler ders kayıt ekranlarındaki Alan Dışı ders havuzundan bir tane ders seçebileceklerdir. Derslerin kontenjanı 50 ile sınırlıdır.

17.02.2014 Pazartesi günü itibari ile 2013-2014 Bahar yarıyılı dersleri başlayacak ve dersler zamanında yürütülecektir. Öğrencilerin derslere devam durumları düzenli bir şekilde kayıt altına alınacaktır.

 

ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

07 Şubat 2014, Cuma 64 kez görüntülendi