BAŞVURULAR 28.07.2017 TARİHİNDE SONA ERMİŞTİR.

2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı için Ünivesitemize yatay geçiş yolu ile başvurular online olarak www.onbasvuru.aku.edu.tr üzerinden, “Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans Ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” ve Afyon Kocatepe Üniversitesi Yatay Geçiş Yönergesi” hükümlerine göre yapılacaktır.

Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans Ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik için tıklayınız

Afyon Kocatepe Üniversitesi Yatay Geçiş Yönergesi için tıklayınız

 

2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Yatay Geçiş başvuru ve değerlendirme takvimi ve kontenjanlar aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Başvuru ve değerlendirme Takvimi

Kurum İci Lisans programları kontenjanı

Kurum İci ÖnLisans programları kontenjanı

Kurumlararasi Lisans programları kontenjanı

Kurumlararasi ÖnLisans programları kontenjanı

 

ÖNEMLİ –  Online başvurusunu tamamlayan öğrenciler “Gerekli Belgeler”i Fakültelerde Dekanlık öğrenci işleri, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokullarda Müdürlük öğrenci işlerine elden ya da posta yolu ile teslim etmeleri gerekmektedir.

    *** Online başvuru yapmadan, elden ya da posta yolu ile müracaat edenlerin başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

    *** 31.07.2017 tarihinden sonra ulaşan postalar dikkate alınmayacaktır.

    *** Merkezi Yerleştirme Puanına (Ek Madde-1) göre yatay geçiş başvuruları Ağustos 2017 ayı içerisinde web adresinden duyurulacaktır

    *** Başvuruda bulunulacak Fakülte/ Yüksekokul/ Meslek Yüksekokulu iletişim bilgileri için tıklayınız.

 

Gerekli Belgeler;

Belgeler

Kurumlararası

Kurumiçi

Not Durum Belgesi (Onaylı Transkript),

X

X

Ders İçerikleri (Onaylı)

X

X

Disiplin Cezası alıp almadığına dair belge (Onaylı),

X

X

ÖSYS Sonuç Belgesi (internet çıktısı)

X

X

Online Başvuru Belgesi (İnternet çıktısı)

X

X

 

Teslim edilen belgeler, öğrenci işleri tarafından eksikliği ve sistem üzerinden girilen bilgilerin doğrulukları kontrol edildikten sonra başvuru onayı verilecektir. Onay verilen başvurular değerlendirmeye tabi tutulacaktır. [son cümle veya] (“Başvuru Onay”ı verilmeyen müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.)

Başvurusu reddedilen öğrenciler ret nedenlerine ilişkin sorunu gidermeleri durumunda takvim içerisinde kalmak koşulu ile yeniden başvuru yapabileceklerdir.

Başvurusunu tamamlayan öğrencilerimiz Başvuru Onay durumlarını sistem üzerinden takip edebilecekleri gibi kayıt esnasında siteme girmiş oldukları e-posta adreslerine de gerekli bildirimler gönderilecektir.

          **** Yurtdışı kontenjanı olan bölüm/programlara başvuru yapmak isteyenler, başvurularını dilekçe ve gerekli belgeler ile Dekanlık/Müdürlük öğrenci işlerine elden ya da posta yolu ile teslim edeceklerdir. (Yurtdışı başvurularda online başvuru şartı aranmayacaktır.)

          **** Başvuru sisteminde yer alan "Mezun ve Sınıf Bilgisi" alanına öğrenciler başvuru yapacağı sınıf bilgisini girecekler. (Örneğin 2. sınıfı tamamlamış olan bir öğrenci bu alan 3 bilgisini girecektir.)

           **** Online Başvuru belgesi (İnternet Çıktısı), Başvuru dilekçesi mahiyetinde olup ayrıca dilekçe verilmeyecektir.

07 Temmuz 2017, Cuma 5607 kez görüntülendi