2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı Kayıt yenileme işlemleri 11 Eylül 2017 – 17 Eylül 2017 tarihleri arasında yapılacaktır. (Tıp Fakültesi hariç- Tıp Fakültesi sınıf bazında ve 2017-2018 Akademik takvimde gösterilen tarihlerde kayıt yenileme yapacaklardır)

        İkinci Öğretim öğrencileri ile normal öğrenim süresini aşan Normal Öğretim öğrencilerinin harç yatırma işlemleri 11-17 Eylül 2017 tarihleri arasında Vakıfbank şubelerinden (15.09.2017 Mesai bitimine kadar), Vakıfbank internet şubesinden ve Vakıfbank ATM’lerinden yapılabilecektir.

        Öğrencilerimiz ders kayıtlarını internet üzerinden Öğrenci Bilgi Sistemlerine (OBİS) erişerek (http://obs.aku.edu.tr/oibs/ogrenci) yapacaklardır.

       

        YENİ KAYIT ÖĞRENCİLERİNİN DİKKATİNE: Yeni kayıt yapan öğrencilerimiz de aynı tarihlerde ders kayıtlarını tamamlayacak olup, yukardaki linkten giriş yapacaklardır. Kullanıcı adı alanına öğrenci numarası, Şifre alanına da TC Kimlik numaralarının ilk 5 hanesini (daha önce değiştirmediler ise) gireceklerdir.

        İnternet ortamında ders kaydını tamamlayan öğrencilerimiz, ders kayıtlarını kesinleştirmeleri gerekmektedir. Ders kaydı kesinleştirilen öğrencilerin danışman onayları 18.09.2017 Pazartesi mesai bitimine kadar danışmanları tarafından yapılacaktır. Öğrencilerin kayıt yenileme tarihlerinde ayrıca gelmelerine gerek yoktur.

        Ders kayıtlarını tamamladığı halde sorun olan öğrenciler 18-20 Eylül 2017 tarihleri arasında Danışmanları nezaretinde düzeltme yapabileceklerdir.

        Müfredatlarında ya da alttan “Alandışı Seçmeli Ders” i olanlar kayıt ekranlarında yer alan, alan dışı ders havuzundan bir tane ders seçebileceklerdir. Derslerin kontenjanı 50 ile sınırlıdır.

        18.09.2017 Pazartesi günü itibari ile 2017-2018 Güz yarıyılı dersleri başlayacak ve dersler zamanında yürütülecektir. Öğrencilerin derslere devam durumları düzenli bir şekilde kayıt altına alınacaktır.

 

        Kayıt Yenileme Tarihlerinde Ders Kaydı Yapmayan/Yapamayan Öğrenciler:

        17.09.2017 Pazar günüden sonra ders kayıt kesinlikle yapılmayacaktır. Bu tarihten sonra kayıt yenileme ancak mazeretlerini belgelemeleri kaydı ile “Birim Yönetim Kurulu” nun mazeretini uygun görmesi halinde gerçekleştirilebilecektir.

        ** Ders kayıtlarının nasıl yapılacağına dair, Ders Kayıt Kılavuzu dokümanına ulaşmak için tıklayınız

 

        ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

08 Eylül 2017, Cuma 1419 kez görüntülendi