BAŞVURULAR 15.08.2017 TARİHİNDE SONA ERMİŞTİR.

2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı için Ünivesitemize Merkezi Yerleştirme Puanına göre (Ek Madde-1) yatay geçiş başvuruları online olarak www.onbasvuru.aku.edu.tr üzerinden, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının belirlediği Ek Madde 1 uyarınca yapılacak yatay geçişlerde yürütülecek işlemlere ilişkin Usul ve Esaslara ve “Afyon Kocatepe Üniversitesi Yatay Geçiş Yönergesi” hükümlerine göre yapılacaktır.

        Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının Uygulamaya İlişkin Usul ve Esasları için tıklayınız

        Afyon Kocatepe Üniversitesi Yatay Geçiş Yönergesi için tıklayınız

        Merkezi yerleştirme puanına göre yapılacak yatay geçişlerde, Yükseköğretim kurumlarındaki her bir diploma programının hazırlık sınıfı dâhil her bir sınıfı için ilgili yılın Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Kılavuzunda öngörülen öğrenci kontenjanının %30’u kadar kontenjan ayrılacaktır.

        2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Merkezi yerleştirme puanına göre Yatay Geçiş başvuru ve değerlendirme takvimi için tıklayınız

        2016-2017 Eğitim – Öğretim Yılı için Üniversitemiz Bölüm/Programları Puan Türü ve ÖSYM Kılavuzu kontenjanları için tıklayınız

        Yıllara göre Üniversitemiz Bölüm/Programlarına ait taban puanlar için tıklayınız

        İlgili başvuru döneminden önce Merkezi yerleştirme puanına göre (Ek Madde-1) yatay geçiş yapan öğrenciler tekrar yatay geçiş yapamayacaklardır. Bu durumda olan öğrencilerin sonradan tespiti olsa bile yatay geçişleri iptal edilecektir.

        ÖNEMLİ – Online başvurusunu tamamlayan öğrenciler “Gerekli Belgeler”i Fakültelerde Dekanlık öğrenci işleri, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokullarda Müdürlük öğrenci işlerine elden ya da posta yolu ile teslim etmeleri gerekmektedir.

        **** Usul ve Esasların 10. Maddesinde Merkezi Yerleştirme Puanına Göre başvuruların Ağustos ayının 30’una kadar ibaresi Yükseköğretim Yürütme Kurulunun 31.05.2017 tarihli toplantısında başvuruların 1-15 Ağustos tarihleri arasında alınması olarak değiştirilmiştir.

        **** Online başvuru yapmadan, elden ya da posta yolu ile müracaat edenlerin başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

        **** 16.08.2017 tarihinden sonra ulaşan postalar dikkate alınmayacaktır.

        **** Başvuruda bulunulacak Fakülte/ Yüksekokul/ Meslek Yüksekokulu iletişim bilgileri için tıklayınız.

 

Gerekli Belgeler;

Belgeler

Ek Madde-1

Not Durum Belgesi (Onaylı Transkript) (*)

İsteğe Bağlı

Ders İçerikleri (Onaylı) (*)

İsteğe Bağlı

ÖSYS Sonuç Belgesi (internet çıktısı)

X

Online Başvuru Belgesi (İnternet çıktısı)

X

Öğrenci Belgesi (Onaylı)

X

 

        (*) İsteğe Bağlı belgeler yerleşen öğrenciler için kesin kayıt sırasında da teslim edilebilecektir.

        Teslim edilen belgeler, öğrenci işleri tarafından eksikliği ve sistem üzerinden girilen bilgilerin doğrulukları kontrol edildikten sonra başvuru onayı verilecektir. Onay verilen başvurular değerlendirmeye tabi tutulacaktır. [son cümle veya] (“Başvuru Onay”ı verilmeyen müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.)

        Başvurusu reddedilen öğrenciler ret nedenlerine ilişkin sorunu gidermeleri durumunda takvim içerisinde kalmak koşulu ile yeniden başvuru yapabileceklerdir.

        Başvurusunu tamamlayan öğrencilerimiz Başvuru Onay durumlarını sistem üzerinden takip edebilecekleri gibi kayıt esnasında siteme girmiş oldukları e-posta adreslerine de gerekli bildirimler gönderilecektir.

        **** Online Başvuru belgesi (İnternet Çıktısı), Başvuru dilekçesi mahiyetinde olup ayrıca dilekçe verilmeyecektir.

01 Ağustos 2017, Salı 14054 kez görüntülendi