BAŞVURULAR 24.01.2020 TARİHİNDE SONA ERMİŞTİR.
2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Bahar yarıyılı için Ünivesitemize başarıya göre yatay geçiş başvuruları online olarak www.onbasvuru.aku.edu.tr üzerinden, “Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans Ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” ve Afyon Kocatepe Üniversitesi Yatay Geçiş Yönergesi” hükümlerine göre yapılacaktır.

 

Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans Ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik için tıklayınız
Afyon Kocatepe Üniversitesi Yatay Geçiş Yönergesi için tıklayınız

 

2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Yatay Geçiş başvuru ve değerlendirme takvimi ve kontenjanlar aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Başvuru ve Değerlendirme Takvimi

Kurumlararası, Kurumiçi ve Yurtdışı ÖnLisans Programları Yatay Geçiş kontenjanları (Kontenjanlar taslak mahiyetinde olup, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının ilanı ile kesinlik kazanacaktır.)

ÖNEMLİ – Online başvurusunu tamamlayan öğrenciler “Gerekli Belgeler”i Meslek Yüksekokullarının öğrenci işlerine elden ya da posta yolu ile teslim etmeleri gerekmektedir.

Başarı ŞartıAfyon Kocatepe Üniversitesi Yatay Geçiş Yönergesi, “Başvuru şartları ile ilgili genel hükümler” MADDE 8’in 5., 6. ve 7.fıkralarında belirtilmiştir.

*** Online başvuru yapmadan, elden ya da posta yolu ile müracaat edenlerin başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

*** 24.01.2020 tarihinden sonra ulaşan postalar dikkate alınmayacaktır.

*** 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Bahar yarıyılı için Üniversitemize Merkezi Yerleştirme Puanına (Ek Madde-1) göre yatay geçiş başvuruları yapılmayacaktır

*** Başvuruda bulunulacak Meslek Yüksekokulu iletişim bilgileri için tıklayınız.

Gerekli Belgeler;

Belgeler Kurumlararası Kurumiçi
Not Durum Belgesi (Onaylı Transkript),

X

X

Ders İçerikleri (Onaylı)

X

X

Disiplin Cezası alıp almadığına dair belge (Onaylı),

X

X

ÖSYS Sonuç Belgesi (internet çıktısı)

X

X

Online Başvuru Belgesi (İnternet çıktısı)

X

X

 

Teslim edilen belgeler, öğrenci işleri tarafından eksikliği ve sistem üzerinden girilen bilgilerin doğrulukları kontrol edildikten sonra başvuru onayı verilecektir. Onay verilen başvurular değerlendirmeye tabi tutulacaktır. (“Başvuru Onay”ı verilmeyen müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.)Başvurusu reddedilen öğrenciler ret nedenlerine ilişkin sorunu gidermeleri durumunda takvim içerisinde kalmak koşulu ile yeniden başvuru yapabileceklerdir.

Başvurusunu tamamlayan öğrencilerimiz Başvuru Onay durumlarını sistem üzerinden takip edebilecekleri gibi kayıt esnasında siteme girmiş oldukları e-posta adreslerine de gerekli bildirimler gönderilecektir.
**** Yurtdışı kontenjanı olan bölüm/programlara başvuru yapmak isteyenler, başvurularını dilekçe ve gerekli belgeler ile Dekanlık/Müdürlük öğrenci işlerine elden ya da posta yolu ile teslim edeceklerdir. (Yurtdışı başvurularda online başvuru şartı aranmayacaktır.)

**** Başvuru sisteminde yer alan “Mezun ve Sınıf Bilgisi” alanına öğrenciler başvuru yapacağı sınıf bilgisini girecekler. (Meslek Yüksekokulları ara dönem için sadece 1.nci sınıf öğrencileri başvuruda bulunabileceğinden bu alana 1 gireceklerdir. Son sınıf için başvuruda bulunanların başvuruları dikkate alınmayacaktır. )

**** Online Başvuru belgesi (İnternet Çıktısı), Başvuru dilekçesi mahiyetinde olup ayrıca dilekçe verilmeyecektir.

06 Ocak 2020, Pazartesi 27050 kez görüntülendi